A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Одеський інклюзивно - ресурсний центр № 7"

Поради батькам

Дата: від до Скинути

Вправи на розвиток слухового сприймання для дітей дошкільного віку

Як відомо, порушення розвитку слухового сприймання можуть спостерігатися у дітей різних нозологій та різного віку. Сьогодні ми поговоримо про розвиток слухового сприймання у дітей дошкільного віку. Сприймання - це психічний процес, який полягає в цілісному відображенні предметів і явищ навколишнього світу під безпосереднім впливом фізичних подразників на рецептори органів чуття. При цьому сприймання має суб'єктивний характер, бо воно залежить від попереднього досвіду і знань. Пропонуємо вправи на розвиток сприймання вашої дитини.

13:49 15.02.2021

«Особливості навчання дітей з затримкою психічного розвитку в умовах навчального закладу»

Продовжуючи тему про дітей з затримкою психічного розвитку, розглянемо їх особливості в процесі навчання і шляхи корекційно-педагогічної допомоги в умовах навчального закладу.

13:49 11.02.2021

Особливості психологічної діагностики і корекції порушень слуху у дітей

При обстеженні особливостей психічного розвитку дітей з порушеним слухом необхідно дотримуватися принципу комплексності, що передбачає всебічне обстеження дитини: стан слуху, вестибулярного апарату, розвиток рухів, особливості розвитку мовлення. При цьому не можна обмежуватися аудіологічними (за допомогою апаратури, що вимірює слух) дослідженням стану слуху дитини, що дозволяє судити про ступінь зниження слуху та його діапазон. Крім цього, потрібно знати, як дитина користується залишковим слухом в побуті, а саме при спілкуванні з оточуючими людьми.

13:49 10.02.2021

Консультація для батьків «Розвиток спільної уваги у дітей з аутизмом»

Спільної увага (Shared attention) - здатність направляти увагу на той самий об'єкт, на який звертає увагу інша людина. Розвивається в ранньому віці: дитина не тільки помічає, на який об'єкт дивиться інша людина, але і за допомогою вказівного жесту сама звертає увагу людини на його предмет.

13:49 02.02.2021

Словниковий запас дитини

Словниковий запас дитини буває активним і пасивним. Активний словник — це такий, який дитина використовує щодня у своєму повсякденному житті. Пасивний словник — це слова, значення яких дитина розуміє, але часто не вживає в своєму мовленні. Активний словник дитини поступово збільшується. В 1 рік дитина розуміє, чітко співвідносить з певними предметами та вимовляє близько 10 слів, а до 3 років її словник досягає 100 слів. В 4-5 років дитина має вимовляти від 1500 до 2000 слів. Словниковий запас дитини 6-7 років має налічувати від 2000 до 3000 слів. У мовленні дитини повинні бути представлені всі частини мови: іменники, дієслова, прикметники, прислівники, займенники, числівники, прийменники та сполучники. Звісно, дитині не обов’язково знати, що вона зараз, наприклад, вимовила займенник чи прислівник. Цими поняттями вона оволодіє пізніше. Однак дитина повинна вживати в повсякденному мовленні всі ці частини мови. Також повинні бути присутні й узагальнюючі слова (фрукти, овочі, посуд, меблі, одяг тощо). Перш ніж поповнювати словниковий запас дитини, спочатку в загальних рисах оцініть цей запас. Для цього проведіть невелику експрес-діагностику. Для початку з’ясуйте, чи достатньо вона вживає іменників. Запропонуйте дитині, наприклад, назвати якомога більше тварин, яких вона знає. Для старших дошкільників можна ускладнити завдання, запропонувавши назвати якомога більше тільки свійських, або тільки диких тварин. Якщо у відповіді ви почуєте лише кішка та собака, то словничок дитини дуже бідний. Запитайте, які ягоди вона знає, яких знає птахів. За аналогією слід перевірити також обсяг словника щодо інших частин мови. Оцінивши обсяг словникового запасу дитини, переходьте до логопедичних ігор та вправ для збагачення словникового запасу.

13:49 29.01.2021

Консультація для батьків “Дитячий енурез”

Згідно МКБ-10, енурез неорганічної природи - це розлад, що характеризується мимовільним сечовипусканням вдень або вночі (що не відповідає віку індивіда), яке не є результатом будь-якого психоневрологічного захворювання або урологічної патології. Енурез може відзначатися з народження, коли дитина не встигає оволодіти необхідними навичками в термін, може виникати внаслідок втрати придбаних навичок охайності. Іноді енурез може бути наслідком глибоких емоційних розладів і порушень поведінки. Часто енурез стає проявом неврологічних проблем дітей і, відповідно, його прояви можуть бути зменшені за допомогою психотерапії.

13:49 28.01.2021

Консультація для батьків “ Фобії та тривожність у дитини”

Фундаментом для формування фобій є специфічні риси характеру дитини: підвищена вразливість,недовірливість, підозрілість. Такі діти схильні надмірно фіксувати увагу на свої переживання і продовжувати роздумувати про подію, що вже трапилась. Вони відрізняються багатою фантазією, нерідко мають неабиякі творчі здібності. Для профілактики панічних нападів важливо звертатися до фахівця, коли у дитини тільки з'явилися страхи. Часто діти приховують свої страхи від дорослих, тому важливо не залишати без уваги особливості в поведінці, підвищену тривожність.

13:49 22.01.2021

Консультація для батьків "Як допомогти розвиватися дитині із ДЦП?"

Усі батьки мріють про малюка, чекають його народження, сподіваються на появу разом з ним радості та щастя. Однак народження дитини з особливими освітніми потребами назавжди змінює життя родини. Слова лікарів, констатуючі діагноз захворювання, приголомшують, руйнують плани та надії батьків, членів родини, заставляють докорінно змінити режим, цілі та сенс життя. Звісно, батькам прийняти дитину, у якої ДЦП, не завжди легко. Найголовніше, що ви можете зробити - це допомагати своїй дитині зараз, сьогодні і кожного дня бути поряд.

13:49 22.01.2021

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень