A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Одеський інклюзивно - ресурсний центр № 7"

Поради батькам

Дата: від до Скинути

«Перехідний об’єкт»

Згадаємо наше дитинство. Що пригадується відразу? Звичайно, теплі мамині руки і улюблена іграшка, і ця іграшка супроводжувала нас усюди - в дитячому садку, на прогулянці, під час сну. Ми довіряли їй свої секрети, ділилися печивом і лікували від різних хвороб. Сучасні діти нічим не відрізняються, вони також носять з собою іграшки, які беруть участь в їх повсякденному житті. Так що ж означає для дитини улюблена іграшка? Давайте з'ясуємо.

13:49 16.03.2021

"Дитяча депресія"

За статистикою, найбільш вразливими до депресії стають діти в пубертатному віці.

13:49 24.02.2021

Консультація для батьків «Вплив дитячого білінгвізму на розвиток мовлення»

Що таке дитячий білінгвізм (двомовність)? Це явище, при якому дитина володіє двома мовами і поперемінно їх використовує в залежності від умов мовного спілкування. У випадку володіння більш, ніж дві мови, йдеться про мультилінгвізм.

13:49 19.02.2021

Консультація для батьків Сензитивні періоди у дітей

Сенситивні періоди – періоди особливої чутливості до тих стимулів довкілля, які відповідають потребам розвитку дитини. Це так звані «вікна можливостей», які підказують оптимальний період для навчання дитиною чогось. Їх можна помітити, спостерігаючи за дитиною, до чого її тягне, на чому вона концентрується.

13:49 18.02.2021

Особливості розвитку мовлення у дітей з затримкою психічного розвитку (ЗПР)

Затримка психічного розвитку — діагноз, що характеризується порушеннями розвитку психічних функцій (уваги, мислення, пам'яті). Його зазвичай ставлять дітям у 2-3 - річному віці. Не варто чекати, поки все налагодиться саме по собі, гаяти час, бо в 5-6 років може бути запізно. Це пов'язано з соціальною активністю дітей. Вже в 3-4 річному віці вони починають спілкуватись більш активно, засвоюють нові знання, готуються до школи. Тут і проявляється, що за порушеннями в розвитку (обмеженим словниковим запасом, словами, не зв'язаними в речення), на які в ранньому віці не звертали особливої уваги, сховалась затримка розвитку психічних та інтелектуальних навичок. Індивідуальні особливості допускають відхилення від норми, але не більше ніж на 2-4 місяці. Якщо вчасно “схаменутись”, тим легше ситуацію можна виправити, скоректувати та допомогти дитині.

13:49 16.02.2021

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень