Взаємозв'язок мовленнєвих процесів та дрібної моторики.
У розвитку дитини велике значення має взаємодія мовлення та руху. Ще Сухомлинський писав, що здібності дитини знаходяться на кінчиках пальців. Від них ййдуть найтонші струмочки, які наповнюють виток думкою, а це має вплив на розвиток мовленнєвих процесів.
У дітей з затримкою мовлення спостерігаєтся слабкість дрібної моторики рук. Систематичні заняття сприяють розвитку їх тонусу. В нашому центрі проводиться сумісна робота практичного психолога з вчителем-логопедом.
Завдяки вправам для розвитку дрібної моторики, артикуляційній гімнастиці, дихальним вправам покращуються не лише мовленнєві процеси, а й розвиваються інтелектуальні здібності дітей. А віршований супровід вправ покращує запам'ятовування та робить гру веселою.
Корисними будуть ігри з прищіпками, наліпками, мозаїкою;застібання гудзиків, малюнки пальчиками.
Логопед Бульдіна Дар'я
Психолог Шевцова Ганна