A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Одеський інклюзивно - ресурсний центр № 7"

Особливості ігрової діяльності дітей з ООП

Дата: 22.01.2021 11:56
Кількість переглядів: 405

У дітей з особливими освітніми потребами ігрова діяльність може мати свої особливості:

невміння гратися;

нестійкий інтерес до іграшки, недостатнє вміння використовувати її в грі;

поодинокі сюжетні дії.

відсутність сюжету в розгорнутій грі;

- невміння використовувати предмети-замінники і діяти з уявними предметами;

примітивні та одноманітні дії з предметами;

наявність неадекватних дій з предметами;

За таких умов формування ігрової діяльності має здійснюватися поетапно. Так, у підборі видів ігор доцільно починати просуватись від самих простих (предметних) до більш складних та насичених рольових ігор . Так і в ігрових діях — від формування орієнтовної основи дій через ланцюжок ігрових маніпуляцій до дій за певними правилами. На індивідуальних іграх-заняттях поряд із педагогом, який обігрує знайому або улюблену іграшку (або іграшку, яку дитина бачить вперше), викликає позитивно-забарвлене ставлення до неї, дитина виконує дії спочатку за наслідуванням, потім із мовленнєвим супроводом, а згодом у сюжетно-відображувальній грі з обов”язковим залученням мовлення. Тут дуже важливою є участь дорослого. Від дій поряд (дитина-педагог) дитина поступово переходить до сумісних ігрових дій у складі мікрогрупи (дитина - ровесники). Так поступово в дитини зароджується як самостійна, так і колективна ігрова діяльність у вигляді різних видів ігор.

Батькам хочу порадити частіше спілкуватися з дітьми. Аби не нашкодити своїй дитині, раджу говорити з нею, як з дорослим. Коли дитина підросте, не говоріть до неї її мовою. Це гальмує розвиток мовлення. Потрібно чітко вимовляти складні слова, деколи багато разів повторюючи. Спробуйте вимовляти їх лице в лице, щоб дитина не тільки відтворила на слух, але і скопіювала рухи ваших губ і рота. Сядьте поряд з дитиною, говоріть тихо і ласкаво. Ні в якому разі не кричіть і не наказуйте, не відволікайтеся, візьміть улюблену іграшку вашої дитини. Гру з нею супроводжуйте звуконаслідуванням. Вивчайте одне слово, його значення і застосування в реченні щодня. Навчати можна також з картинками і асоціативно.Окрім розмови з дитиною, потрібно також читати дитині казки, співати пісні і колискові, тим самим прививаючи любов до літературного мовлення.

Вчитель — логопед Тетяна Анатоліївна Калабіна


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень