A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Одеський інклюзивно - ресурсний центр № 7"

Про дитячу лінь

Дата: 13.04.2021 10:45
Кількість переглядів: 171

Фото без опису

Лінь - це не причина дитячої поведінки, це результат. Викорінювати наслідок, не розібравшись з причиною, недалекоглядно. Тому розбиратися будемо з причинами дитячої ліні і апатії.

1. Оточення

Діти нас не чують, діти на нас дивляться. І якщо дитина з дитинства бачить приклади ліні в своєму оточенні, то швидше за все лінь для неї стане нормою.

Що робити

Проаналізуйте неупереджено, який приклад ви подаєте дитині, що робите у вільний час, як проводите дозвілля, що бачить ваша дитина. Створіть разом з дитиною список або розклад справ, які ви в першу чергу будете виконувати.

2. Вічне “не можна”

Діти - це згусток енергії, вони постійно вивчають світ навколо. Обмеження дитячої активності загрожує негативними наслідками, серед яких нудьга і лінь. Дійсно, навіщо щось робити, якщо "так не можна", "це не можна", "не галасуй" . В таких умовах пропадає зацікавленість займатися будь чим.

Що робити

Зрозуміти, що діти - це діти, і дітям багато можна. Це певний період життя, який проходить кожна людина в процесі дорослішання. Цьому віку характерні емоції та купа енергії. Давайте дітям виражати ці емоції та енергію.

3. Страх

Відсутність впевненості в своїх силах і страх поразки, що у дитини нічого не вийде. Страх і невпевненість породжують небажання щось робити. Адже зазнати поразки - це дуже прикро для будь-якої людини, а для маленької людини це важче багаторазово.

Що робити

Підтримуйте дитину в будь-яких починаннях. Хваліть її, навіть якщо результат далекий від ідеалу. Ніколи не змушуйте дитину сумніватися в своїх силах. Проявляйте інтерес до його або її діяльності. ("Мені дуже подобається, коли ти займаєшся спортом", "у тебе так добре виходить малювати, я всім своїм друзям показую твої малюнки", "ти дійсно намагався, це видно")

4. Надмірна опіка

Головне завдання батьків - виховати дитину так, щоб вона могла найкращим чином обходитися без батьків.

Надмірна опіка, як і страх, вбивають мотивацію і породжують лінь. Все саме зробиться, питання саме вирішиться.

Що робити

Давати самостійно діяти, зважувати і приймати рішення. Просіть дитину про допомогу або давайте легкі вказівки в дружньому тоні ( "якщо ти допоможеш мені з посудом, ми зможемо більше пограти", "можна попросити тебе виконати відповідальне завдання? ...")

5. Нерозуміння

Навіщо робити щось. Маленькій людині часом незрозумілі речі, які банальні для дорослого. Навіщо мити руки, повернувшись додому з вулиці, навіщо ходити на тренування, навіщо прибирати за собою іграшки.

Що робити

Пояснювати дітям, використовуючи зрозумілі їм аргументи і цінності, чому щось робити добре, а щось - погано.

6. Риса характеру

Люди бувають різні: хтось більш активний, хтось менше. Якщо дитині більше подобаються спокійні ігри і завдання, це не лінь, коли вона не виявляє бажання до більш активних видів діяльності. І навпаки, дитина не може зосередитися на копіткій роботі, але відмінно проявляє себе в активних заняттях.

Що робити

Прийняти дитину та її темперамент. Пояснити дитині, яку користь несе для неї та діяльність, що не дуже подобається. Хвалити за найменші успіхи.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень